Barcelona Centre Financer Europeu
Actes realitzats
29, 30 i 31 d’octubre de 2009
Celebració, al Palau de Congressos de Catalunya, del Saló del Diner, la Borsa i altres Mercats Financers, promogut per l’Associació Barcelona Centre Financer Europeu i amb el suport de la Conselleria d’Economia i Finances de la Generalitat de Catalunya. Coincidint amb aquesta celebració, els dies 29 i 30 d’octubre tindran lloc les IV Jornades per a Professionals Financers, en què es debatran els temes que preocupen i interessen més al sector. Aquesta vegada, les jornades estaran dedicades a la crisi financera, el finançament empresarial, les adaptacions del sistema financer espanyol i el futur de la previsió social. Més informació, a www.borsadiner.es.
Del 30 de juny al 3 de juliol de 2009
Segona edició d’un curs pioner a Catalunya que va congregar enginyers financers de les principals institucions financeres i acadèmiques especialitzades en les tècniques matemàtiques i l’aplicació pràctica en el món financer. L’Associació Barcelona Centre Financer Europeu, la Borsa de Barcelona, el Centre de Recerca Matemàtica i Analistas Financieros Internacionales van ser les entitats organitzadores del curs, que es va celebrar a la Sala d’Actes de la Borsa de Barcelona i a la Universitat de Barcelona. Més informació, a www.crm.es/FESS09.
23 d’abril de 2009
“Les caixes d’estalvi en un entorn de crisi”, que va pronunciar el Sr. José Antonio Olavarrieta, director general de la Confederació Espanyola de Caixes d’Estalvi (CECA).
© Barcelona Centre Financer Europeu, 2008. Avís Legal
.
Passeig de Gràcia, 19 08007 Barcelona.